משך זמן האספקה
אנו מתחייבים לזמן אספקה שאינו עולה על 5 ימי עסקים ובדרך כלל, אנו מספקים את המוצר בטווח זמנים שבין 3-2 ימים.
באיזורים רחוקים או איזורים חריגים, זמן האספקה עלול להיות ארוך יותר.
בכל מקרה שבו לא נוכל לספק את ההזמנה במועד הנ”ל, אנו מתחייבים לפנות אל הלקוח ולתאם איתו את מועד האספקה המעודכן
החזרת מוצרים
לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) ועל-פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע”א-2010.
ביטול ההזמנה יעשה מיום ביצוע ההזמנה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר.
ביטול העסקה יעשה באמצעות פנייה באתר או באמצעות פנייה אל שירות הלקוחות.
החזרת המוצר היא בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
החזרת המוצר תתאפשר כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, האריזה לא נפתחה ולא נעשה בו כל שימוש.
למרות האמור לעיל, לא ניתן יהיה להחזיר מוצר אחרי ארבעה עשר ימים מיום קבלתו.
קבלת מוצר תקול/פגום/שבור
כל המוצרים הנמכרים והנשלחים אל הלקוח הם חדשים, תקינים וללא פגמים ונארזים באריזה שאינה פגומה/פגועה
אם קיבלתם מוצר שאריזתו החיצונית פגומה, קרועה ו/או מעוכה אין לפתוח את האריזה ואתם מתבקשים להתקשר אלינו באופן מיידי
במקרה כזה, אנו מתחייבים להציע את החלפת המוצר במוצר חדש וללא תוספת עלות מצד הלקוח
אם הלקוח יקבל הצעה כאמור, יישלח אליו המוצר החדש על חשבון בעל העסק.
אם הלקוח יסרב להצעה כאמור, יבוטל החיוב של כרטיס האשראי שלו בגין המוצר, לרבות התשלום עבור דמי המשלוח, ובעל העסק ידאג להחזרת המוצר על חשבונו.